Maandag 27/01 - Vang Vieng - Reisverslag uit Vangviang, Laos van Xena - WaarBenJij.nu Maandag 27/01 - Vang Vieng - Reisverslag uit Vangviang, Laos van Xena - WaarBenJij.nu

Maandag 27/01 - Vang Vieng

Blijf op de hoogte en volg Xena

07 Februari 2014 | Laos, Vangviang

Piepiep!

Hier alles goed! En met jullie?

Vandaag hadden we de kajaktrip. Voor we echt begonnen met kajakken stond er nog een grot op het programma die we doorkruisten op/in een rubberen band (zoals ik eerder al het tuben had beschreven). Door de grot liep een rivier, een ijskoude(!) rivier, en binnenin waren touwen gespannen waarlangs we ons konden voortbewegen. Was wel leuk om eens op een andere manier een grot te verkennen. Ik was wel blij dat ik daar niet alleen was want het was pikkedonker :-)

Na de grot zijn we met het busje verder gereden tot aan de vertrekplaats voor het kajakken. Dat verliep echter niet helemaal vlekkeloos want we kregen een lekke band. Je kon al onmiddellijk na vertrek horen dat er iets was aan de wielen. Achteraf bleek er een grote steen vast te zitten en door het rijden had die de band geperforeerd. Ik verwachtte dat onze chauffeur en begeleiders de band in een wip zouden weten te vervangen maar na wat gepalaver en gestaar naar de band begonnen ze ineens de kajaks uit te laden en pleegden een telefoontje. Kortom, is je band stuk, bestel dan een nieuw busje :-D

Met enige vertraging zijn we dan toch kunnen beginnen aan onze kajaktrip. Na enkele uurtjes zijn we gestopt voor een pauze. Ik wou dat we dat nooit gedaan hadden, want we hebben daar uiteindelijk meer dan twee uur rondgehangen omdat een andere groep mensen onze kajaks genomen had. Ik weet nog altijd niet precies hoe de vork in de steel zat, maar ik vermoed dat ze de kajaks dubbel verhuurd hadden... Ondanks alles was het toch leuk om deze keer enkel stroomafwaarts te kajakken ;-)

Morgen huren we fietsen en gaan we zo de omgeving verkennen.

Liefs!

  • 07 Februari 2014 - 13:53

    Hilde:

    Hey Xena,
    Wat een belevenissen weer!! Die grot was wel 'cool' zeker?!
    En ik ben ervan overtuigd dat ze de kano's dubbel verhuurd hebben. Zo gaat dat, vrees ik. Maar ach, op het gemak. Het is toch vakantie?!
    Veel plezier weer!!
    Groetjes,
    Hilde

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Xena

Actief sinds 29 Dec. 2013
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 15693

Voorgaande reizen:

27 Oktober 2016 - 27 April 2017

Backpacken in Zuid-Amerika

12 December 2013 - 19 Maart 2014

Backpacken in Azië

Landen bezocht: