Zondag 12/02: Puerto Varas - Reisverslag uit Puerto Varas, Chili van Xena - WaarBenJij.nu Zondag 12/02: Puerto Varas - Reisverslag uit Puerto Varas, Chili van Xena - WaarBenJij.nu

Zondag 12/02: Puerto Varas

Blijf op de hoogte en volg Xena

24 Maart 2017 | Chili, Puerto Varas

Ik bleef mezelf culinair verwennen en at een lekker ontbijtje met artisanale confituur, goed brood, een gekookt eitje en wat blauwe bosbessen. Mmmm. Nadien zette​ ik door en maakte een tarte Tatin voor bij de thee in de namiddag. Als avondmaal voorzag ik een quiche. Ondanks het vrij culinaire kampeereten, heb ik toch een of andere onstilbare honger ontwikkeld. En die probeer ik nu weg te werken :-D
De rest van de dag hield niet zo veel in. Ik luierde wat in de tuin en babbelde de tijd weg samen met Bella, een Australische die ik tijdens m'n eerste verblijf in Margouya Patagonia al ontmoette. Een beetje rust na het 'on the go' leven ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Xena

Actief sinds 29 Dec. 2013
Verslag gelezen: 74
Totaal aantal bezoekers 15679

Voorgaande reizen:

27 Oktober 2016 - 27 April 2017

Backpacken in Zuid-Amerika

12 December 2013 - 19 Maart 2014

Backpacken in Azië

Landen bezocht: