Di 7/02: cavernas de Marmol - Reisverslag uit Cochrane, Chili van Xena - WaarBenJij.nu Di 7/02: cavernas de Marmol - Reisverslag uit Cochrane, Chili van Xena - WaarBenJij.nu

Di 7/02: cavernas de Marmol

Blijf op de hoogte en volg Xena

13 Februari 2017 | Chili, Cochrane

We reden gisterenavond nog door tot in Puerto Rio Tranquilo en boekten daar een kayaktrip naar de marmergrotten van Lago General Carrera. Nadien gingen we dit 'plan' vieren met een biertje -luxe! :-D
Het was leuk om eens te kajakken, en goed voor m'n knie ;-) Onze gids was erg geduldig en gaf ons alle tijd om de grotten te verkennen dus spendeerden we drie uur op het water. Nadien was het tijd voor de lunch en gingen we terug de weg op. Het is al lang geleden dat we nog eens een douche gezien hebben. Aangezien we er waarschijnlijk ook niet direct een zullen tegenkomen, stopten we onderweg aan het meer om ons te wassen. Waarschijnlijk een grappig zicht voor de mensen die vanop de weg naar het meer keken: vier personen op een rij met ingezeept haar :-)
Eenmaal opgefrist, reden we door tot aan Parque Patagonia waar we zullen kamperen en de volgende dag wandelen. Parque Patagonia is weer een heel ander soort natuur en wat meteen opviel toen we aankwamen is dat het vol loopt met Guanaco's (een soort lama's).