Ma 6/02: Carretera Austral dag 7 - Reisverslag uit Coihaique, Chili van Xena - WaarBenJij.nu Ma 6/02: Carretera Austral dag 7 - Reisverslag uit Coihaique, Chili van Xena - WaarBenJij.nu

Ma 6/02: Carretera Austral dag 7

Blijf op de hoogte en volg Xena

13 Februari 2017 | Chili, Coihaique

Opstaan aan het meer was fantastisch! We stonden op om 6u, pakten onze tenten en trokken eerst een stukje terug omhoog om bovenaan het meer te ontbijten. M'n kniepijn speelt me nog steeds parten, vooral als ik naar beneden moet. Aangezien we gisteren 1400 meter omhoog trokken, betekent dat vandaag 1400 meter omlaag... Het plan was om vandaag nog naar een ander meer trekken, maar dat lijkt me geen verstandig idee als ik de komende dagen nog wil wandelen. Dus besloot ik om rustig en voorzichtig terug naar de auto te gaan terwijl de Canadezen er de pas inzetten om Laguna Daf te bereiken. Aangezien ik een uurtje of twee voor hen aan de auto toekwam, bereidde ik wat sandwiches voor iedereen en rustte nadien wat uit in de zon. Ook niet slecht :-)