26 en 27/01: El Cani en kajakken - Reisverslag uit Pucón, Chili van Xena - WaarBenJij.nu 26 en 27/01: El Cani en kajakken - Reisverslag uit Pucón, Chili van Xena - WaarBenJij.nu

26 en 27/01: El Cani en kajakken

Blijf op de hoogte en volg Xena

29 Januari 2017 | Chili, Pucón

Donderdag 26/01: Pucon
Gisteravond drie Canadezen ontmoet in m'n hostel: Geneviève, Alex en Francis. Zij wilden net zoals ik wandelen in natuurpark El Cani en vonden het geen probleem om hun tent met me te delen zodat ik mee kon kamperen. Ik heb dan maar een slaapzak en matje geleend van de receptioniste van het hostel om mee te gaan op avontuur. René wilde ook mee wandelen dus spraken we af aan de terminal. Later kwamen ook Iker (receptie Willhouse) en z'n vriend nog af om te wandelen en te kamperen. El Cani (in privé-beheer) is een van de weinige natuurparken die nog open is ondanks alle bosbranden. Gelukkig, want er waren niet veel alternatieven, en het park was prachtig. Helemaal de 7u hiken waard: Acht kilometer wandelen en daarbij 1200meter stijgen (en dan natuurlijk nog terug).
We waren pas iets voor middernacht terug op de camping, na 2u dalen, om het avondeten te beginnen koken maar... honger is de beste saus dus het eten smaakte verrukkelijk!

Vrijdag 27/01: Pucon
Het was leuk om nog eens in de natuur te ontwaken, zonder hostelgeluiden. We sliepen lang uit en keerden dan samen terug naar Pucon om veel en vettig te eten, want daar snakten we allemaal naar na de lange wandeltocht. René liet me ondertussen weten dat hij al een kayak voor me geboekt had bij zijn hostel, dus direct na de late lunch moest ik me snel klaarmaken voor de volgende sportieve activiteit. De kajaktocht en zonsondergang vanop het meer waren fantastisch en waren een mooie afsluiter van een wonderlijke tweedaagse.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Xena

Actief sinds 29 Dec. 2013
Verslag gelezen: 63
Totaal aantal bezoekers 15656

Voorgaande reizen:

27 Oktober 2016 - 27 April 2017

Backpacken in Zuid-Amerika

12 December 2013 - 19 Maart 2014

Backpacken in Azië

Landen bezocht: