23 - 25/01: Pucon - Reisverslag uit Pucón, Chili van Xena - WaarBenJij.nu 23 - 25/01: Pucon - Reisverslag uit Pucón, Chili van Xena - WaarBenJij.nu

23 - 25/01: Pucon

Blijf op de hoogte en volg Xena

29 Januari 2017 | Chili, Pucón

In de voormiddag aan het plannen geslagen. Het hoogseizoen is gestart en de bussen en hostels raken vol. Dat zorgt er voor dat m'n dag-tot-dag planning nu soms niet meer haalbaar of betaalbaar is...
Eenmaal ik eindelijk wat duidelijkheid had, ben ik samen met Andres (Argentino), René (Nederlander) en Yanis (Fransman) op wandel gegaan om tot aan Salto El Claro te trekken. Het was best wel een klim en het heeft twee uur in beslag genomen om te arriveren, maar het was het absoluut waard. Op de terugweg kregen René en ik nog een lift van twee vriendelijke Chilenen. Yanis en Andres bleven nog wat langer. 's Avonds zag ik Yanis terug in de supermarkt en deden we samen boodschappen voor een gezellig avondmaal met een goede fles wijn. België-Frankrijk = La buena Vida :)

Woensdag 25/01: Pucon
Vandaag een rustige dag in het hostel en nadien samen met Simon (Duitser) naar het strandje El Carmelito gegaan waar het veel rustiger is dan op het grote strand.