11/01: op weg naar Chili - Reisverslag uit Uspallata, Argentinië van Xena - WaarBenJij.nu 11/01: op weg naar Chili - Reisverslag uit Uspallata, Argentinië van Xena - WaarBenJij.nu

11/01: op weg naar Chili

Blijf op de hoogte en volg Xena

11 Januari 2017 | Argentinië, Uspallata

We hebben gisteren het centrum van Mendoza verkend, nogmaals onder de deskundige begeleiding van Juan (vriend van Laura). Alle straten in Mendoza staan vol met bomen om de stad zo koel mogelijk te houden en geven de stad een groene, aangename sfeer. Na onze stadstour zijn we de heuvels ingetrokken om asado te eten vergezeld van een prachtig zicht op de wijngaarden. Ik kon me geen betere tijd inbeelden in Mendoza en zeker geen betere gids dan Juan, onze lokale (gratis!) gids die sommelier is en ons dus zonder problemen naar de beste wijn leidde en meer ;-)
Op dit moment ben ik samen met Laura -een Frans-Belgische samenwerking- onderweg naar Chili. We zullen morgen pas in de late namiddag toekomen, maar reizen is ook reizen :-) en de landschappen onderweg zijn prachtig!

Saludos!

• 27 Januari 2017 - 13:37

Nancy:

Xena,

Hoe is het in Chili?

Grtjs.Nancy

• 29 Januari 2017 - 20:30

Xena :

Supergoed! Alleen merk ik dat het reizen en het plannen niet veel tijd overlaat om m´n reisdagboek up-to date te houden (dat was iets makkelijker met twee) en dat vind ik zelf jammer. Ik probeer vandaag nog wat te posten! Nadien wss weer twee weken onbereikbaar want ik vertrek op kampeertocht verder naar het zuiden vanuit Puerto Montt. Even de koude terug wat gaan voelen vooraleer ik me onderwerp aan de volgende dosis zon :-)

Dikke knuffel voor iedereen!