Ma 13/02: tweede bezoek aan Valparaiso - Reisverslag uit Valparaíso, Chili van Xena - WaarBenJij.nu Ma 13/02: tweede bezoek aan Valparaiso - Reisverslag uit Valparaíso, Chili van Xena - WaarBenJij.nu

Ma 13/02: tweede bezoek aan Valparaiso

Blijf op de hoogte en volg Xena

24 Maart 2017 | Chili, Valparaíso

Inpakken en wegwezen. Ik neem afscheid van Puerto Varas. Jammer, want het was een gezellig stadje met een superfijn hostel waar je je echt thuis kon voelen. Toen ik met de Franse eigenaar stond te praten en zei dat ik me echt thuis voelde in z'n hostel, stelde hij me ineens voor om te blijven en voor hem te werken. Iets om te onthouden ;-) Nu kon ik daar alvast niet op ingaan, want ik had een vlucht te halen in Puerto Montt. Een vlucht die ik nu net geboekt had om wat sneller uit Chili te geraken (want ik blijf in elk land langer plakken dan de 'geplande' maand :-o).
Nu keer ik dus terug naar Valparaiso, waar ik al kort even verbleef met Laura, de Française. Daar zal ik een dag of twee vertoeven en daarna ga ik door naar San Pedro de Atacama. En daarna? Daarna wordt het tijd om weer wat te plannen en na te denken: eerst Peru of Bolivia? En welke plaatsen?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Xena

Actief sinds 29 Dec. 2013
Verslag gelezen: 70
Totaal aantal bezoekers 15734

Voorgaande reizen:

27 Oktober 2016 - 27 April 2017

Backpacken in Zuid-Amerika

12 December 2013 - 19 Maart 2014

Backpacken in Azië

Landen bezocht: