Vrijdag 3/02: Carretera dag 4 - Reisverslag uit Chaitén, Chili van Xena - WaarBenJij.nu Vrijdag 3/02: Carretera dag 4 - Reisverslag uit Chaitén, Chili van Xena - WaarBenJij.nu

Vrijdag 3/02: Carretera dag 4

Blijf op de hoogte en volg Xena

13 Februari 2017 | Chili, Chaitén

We stonden vanochtend niet al te vroeg op en namen de tijd om te ontbijten, te douchen (ijskoud!) en op te ruimen alvorens rond 10u te vertrekken. Het heeft heel de nacht door geregend en alles is nat geworden. Langs de andere kant was de regen ook erg rustgevend en dus hebben we lekker geslapen ;-)
Vandaag stond er slechts een korte wandeling op het programma (een zestal kilometer, 2uurtjes) tot aan gletsjer Yelcho. Deze gletsjer was kleiner dan die van gisteren, maar ik was opnieuw enorm onder de indruk. Ik heb zowaar een nieuwe natuurliefde ontdekt :-)
Nadien reden we door tot net voor Ventisquero Colgante, een hangend exemplaar. Daar zullen we morgen naartoe wandelen. Het is echt wel 'gletsjerweek' deze week.Gelukkig dat ik zo'n fan ben :-)
Nu in slaap vallen aan de rand van het meer met het geluid van kwakende kikkers. 't Is weer wat anders dan regen ;-) Moest ik een compilatie kunnen maken van al onze kampeergeluiden... ik zou de ideale slaapcd hebben :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Xena

Actief sinds 29 Dec. 2013
Verslag gelezen: 62
Totaal aantal bezoekers 15724

Voorgaande reizen:

27 Oktober 2016 - 27 April 2017

Backpacken in Zuid-Amerika

12 December 2013 - 19 Maart 2014

Backpacken in Azië

Landen bezocht: