Zondag 19/02: op naar Bolivia - Reisverslag uit Eduardo Avaroa, Bolivia van Xena - WaarBenJij.nu Zondag 19/02: op naar Bolivia - Reisverslag uit Eduardo Avaroa, Bolivia van Xena - WaarBenJij.nu

Zondag 19/02: op naar Bolivia

Blijf op de hoogte en volg Xena

01 April 2017 | Bolivia, Eduardo Avaroa


Dag 1 van onze driedaagse trip. Op het programma: Laguna Blanca (witte meer), laguna verde (groene meer), desierto Dali (Dali's woestijn, Aguas Termales, Geiser sol de mañana (ochtendzon geiser) en de Laguna Colorada. Ergens tussen het thermale bad en de lunch in veranderde de lichte hoofdpijn die ik al enkele uurtjes had in echte hoogteziekte... Misselijk, zwak, hoofdpijn... De gids gaf me onderweg al een pilletje tegen hoogteziekte, maar toen we moesten lunchen, was ik allesbehalve beter. Ik kon geen hap binnenkrijgen dus ging ik op bed liggen. Het rusten deed me goed en zo verzamelde ik net genoeg energie om in de namiddag nog mee te gaan tot aan de geiser en de gekleurde lagune. 's Avonds aten we wat in het hostel en gingen vroeg slapen. Door de hoogteziekte (4200m) was de nacht eerder een beproeving dan het zalige rustmoment waar ik op hoopte, maar het was wel duidelijk beter voor m'n lichaam om neer te liggen dan om actief te zijn...

  • 02 April 2017 - 10:34

    Hilde:

    Eindelijk weer bij gelezen. Wat een avonturen! Geweldig!! Maar wel meer dan vervelend van de hoogteziekte. Dat is nog eens gevaarlijk ook....maar aangezien je het berichtje geruime tijd later kunt versturen zal het wel goed gekomen zijn. Fijn dat we mee mogen reizen. Dat deel van de wereld ken ik nog niet, maar wie weet.....
    Goede reis verder en nog meer mooie belevenissen en ontmoetingen!
    Lieve groetjes, Hilde

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Xena

Actief sinds 29 Dec. 2013
Verslag gelezen: 61
Totaal aantal bezoekers 15683

Voorgaande reizen:

27 Oktober 2016 - 27 April 2017

Backpacken in Zuid-Amerika

12 December 2013 - 19 Maart 2014

Backpacken in Azië

Landen bezocht: