Dinsdag 28/01 - Dinsdag 28/01 - Vang Vieng (dag 2) - Reisverslag uit Vangviang, Laos van Xena - WaarBenJij.nu Dinsdag 28/01 - Dinsdag 28/01 - Vang Vieng (dag 2) - Reisverslag uit Vangviang, Laos van Xena - WaarBenJij.nu

Dinsdag 28/01 - Dinsdag 28/01 - Vang Vieng (dag 2)

Blijf op de hoogte en volg Xena

12 Februari 2014 | Laos, Vangviang

Hey

Vandaag hebben we een stalen ros gehuurd om de omgeving rond Vang Vieng te verkennen.Vang Vieng is vooral gekend als partycity, maar daar hebben wij in onze rustig gelegen bungalows niks van gemerkt.

Voor ons heeft Vang Vieng veel meer te bieden dan enkel feesten. Het is een gezellig stadje, alles is heel goedkoop, mooie natuur rondom, activiteiten... Perfect!

We fietsen vandaag naar de blue lagoon. Niet zo superblue, maar een heel gezellige zwemvijver met tal van bamboehutjes om in te relaxen, een volleybalpleintje, een "zwiertouw" om in het water te plonzen én... een heel heerlijke watermeloen die we de avond voordien gekocht hadden. Haaa, this is the good life :-D

Na de ontspanning zijn we nog even de grot vlakbij gaan bezoeken, de zoveelste grot jaja. Daar aangekomen blijkt die heel groot en mooi te zijn, maar het is al laat en we willen de zonsondergang zien met een drankje in de hand dus het is tijd om te vertrekken.

Na het drankje laat ik me door de jongens verleiden om een hamburger te gaan eten en daar heb ik geen spijt van na al die rijst en noedels :-)

Om de pijn van het kajakken en het fietsen te verzachten gebruiken we onze groepskorting voor een heerlijke massage in Haven Spa. Persoonlijk vind ik dat ze die plek Heaven Spa zouden moeten noemen want mijn massage was fantastisch lekker! Mijn dametje was al wat ouder en had van die heerlijke mollige handen en ellebogen waardoor ze hard kon duwen en het toch zacht aanvoelde. Hemels! Bovendien voelde ze heel goed waar m'n spieren vast zaten en dus masseerde ze ook m'n "billen".Top! Ik ben altijd te beschaamd om te vragen of ze m'n billen ook willen masseren en sommigen doen het wel en sommigen niet, maar deze keer had ik dus geluk ;-) De korting die we bekomen hadden, heb ik uiteindelijk met veel plezier integraal aan m'n masseuse bezorgd.

Het leven kan hard zijn... :-D

Xxx

  • 19 Februari 2014 - 22:58

    Hilde:

    Hey Xena,
    Wat klinkt dat weer HEERLIJK! Geniet er maar lekker van.
    Groetjes,
    Hilde

  • 20 Februari 2014 - 04:19

    Xena:

    Hey iedereen

    Ik loop hopeloos achter met de verslagen! Dat wil zeggen dat ik veel te veel plezier maak en te weinig rustige momentjes heb om te typen :)

    Ik ben ondertussen al een klein weekje in Cambodja en logeer momenteel bij een Cambodjaanse vriend en zijn familie vlakbij Kompomg Thom. Ze zorgen heel goed voor me. Heel het dorp weet ondertussen dat er een "farang" (buitenlander) op bezoek is bij Samol :) Samol leerde ik deze zomer kennen toen Annelies, Simon en ik een trektocht deden. Samol was toen de gids en we hielden nadien contact via facebook.Vanavond is er een trouwfeest in het dorp en daar gaan we met z`n allen naartoe. Ik kon het niet beter treffen!

    Lieve groetjes!

  • 21 Februari 2014 - 16:23

    AS:

    Hoi Xena

    Jammer voor ons, maar super voor jou dat je weinig tijd hebt om te schrijven!! Veel plezier daar!

    grtz

    as

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Xena

Actief sinds 29 Dec. 2013
Verslag gelezen: 254
Totaal aantal bezoekers 15676

Voorgaande reizen:

27 Oktober 2016 - 27 April 2017

Backpacken in Zuid-Amerika

12 December 2013 - 19 Maart 2014

Backpacken in Azië

Landen bezocht: