Woensdag 22/01 - terug zuidelijker - Reisverslag uit Muang Ngoy, Laos van Xena - WaarBenJij.nu Woensdag 22/01 - terug zuidelijker - Reisverslag uit Muang Ngoy, Laos van Xena - WaarBenJij.nu

Woensdag 22/01 - terug zuidelijker

Blijf op de hoogte en volg Xena

28 Januari 2014 | Laos, Muang Ngoy

Heyhey

Vandaag hebben we een transportdag. We keren terug vanuit Muang Ngoi naar Nong Khiaw om daar de bus naar Luang Prabang te nemen. Na aankomst met de boot zijn we onmiddellijk op de tuktuk gesprongen om de bus van 11u te halen. Mooi op tijd maar er waren geen tickets meer. Volgende bus: 13u30 en bijna de helft duurder, maar dat moet dan maar. Uiteindelijk is deze bus maar pas om 14u30 vertrokken, waardoor we echt wel een pak later toekwamen in Luang Prabang en alle goede slaapplekken die redelijk geprijsd zijn al volzet waren... Een goed excuus om wat luxueuzer te slapen ;-)

Ik ben blij om terug te zijn in Luang Prabang, ook al mis ik de natuur. Een belangrijke reden voor mijn blijdschap is de schitterende brasserie 'Le Banneton'. Alléen al daarvoor zou ik hier blijven. Elke dag heerlijk Frans eten, en yoga. Het leven kan mooi zijn :-D

X

• 28 Januari 2014 - 19:00

Hilde:

Geniet er maar lekker van!
    Grtjes, Hilde